Varastomyymälä

Nyt se kauan haaveissani ollut suunnitelma viimeinkin toteutuu: avaan Pääsiäisen jälkeen ns. varastomyymälän Suonenjoen keskustaan! Asiaa olen kypsytellyt pitkään ja nyt viime metreillä asia etenekin todella vauhdikkaasti,  kun sopiva myymälän paikka löytyi yllättäen.
Olen aivan intoa täynnä ja on tosi ihana päästä palvelemaan oman kaupungin ja lähikuntien asiakkaita. Tähän saakkahan olen toiminut pelkästään kotoa käsin ja nyt on siis tarkoitus siirtää koko liikkeeni toiminta pois kotoa. Tämä mahdollistaa tuotevalikoiman laajentamisen ja suuremman varaston pitämisen. Ja ette uskokaan, kuinka ihanaa on saada kotona vaatehuone sekä vierashuone niille tarkoitettuun käyttöön!!! Enää ei tule lojumaan missään nurkassa ylimääräisiä tavaroita tai laatikoita - ihanaa!

Puodissani ei ole kiinteitä aukioloaikoja, koska ainakin näin aluksi toimin varastomyymälä-periaatteella. Olen töissä kuitenkin päivittäin, sillä tavaroiden pakkaamista ja kuormien purkamista riittää jokaiselle arkipäivälle. Eli tervetuloa käymään, aina kun olen paikalla. Ja jos haluat vierailla muuna aikana, niin voidaan sopia Sinulle sopiva ajankohta. Mutta kaikesta tästä kerron lisää myöhemmin, kun saan tavarat siirrettyä myymälään ja paikat kuntoon.

Terveisin Elina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hyvä sivuillani vieraileva; olisi kiva, jos jättäisit kommentin vierailustasi!